24 Ocak 2014 Cuma

İsimsiz Facebook Sayfası Açma


Facebook'ta isimsiz sayfa adları gördüm ve çok şaşırdım.Ufak bir araştırma yaptım ve gerçekten çok basit bir şekilde isimsiz bir sayfa kurabiliyorsunuz.Resimli anlatım yapacağım ayrıca video da buldum onu da ekledim.

1-Öncelikle normal olarak sayfa kuracağımız yere geliyoruz.




2-Marka veya Ürünü seçip herhangi bir kategoriyi seçtikten sonra isim yazdığımız bölüme geliyoruz.



3-Şimdi ise http://www.lexilogos.com/clavier/araby.htm sitesine girip aşağıdaki şekillere tıklayıp yukarıda ki alanı kopyalıyorsunuz.



Sonra diğer bölümleri normal bir şekilde doldurup sayfanızı oluşturuyorsunuz. Ardından sayfanızın “Sayfa bilgilerini güncelle” linkine tıklayıp yazılı olan ismi silip “Değişikliği kaydet” diyorsunuz. Hepsi bu kadar 

Videolu anlatım

0 yorum:

Yorum Gönder