23 Ocak 2014 Perşembe

Hızlı ve Kolay Kullanımlı Ping Sitesi


Sitenize ping atarak google'da ön sıralara çıkabilirsiniz.İşlem çok basit.Günde 1 kereden fazla kullanmayınız.Sitenize 1'den fazlası zararlı olabilir.

Ping nedir?
Ping, herhangi bir sitenin sizin sitenizden haberdar olması demektir. Yani sizler Google’a ping attığınız zaman Google’a “Hey, ben bu adresteyim ve sana Ping atıyorum. Sen de botlarını benim bu sayfaya gönder ve beni arama motoruna müdahil et.” Google’da bu mesajı Ping sayesinde alır, botlarını sitenize yönlendirir. Temelde basit gibi görünse de, çoğu zaman işlem bu kadar basit değildir. Hali hazırda var olan çoğu ping servisi kullanıcı kandırmaya yönelik hareketler sergileyerek gerçekten ping atmadığı halde kullanıcıya “ping gönderildi” mesajını gösterir. Bu durumu aşmak için kaliteli ve güvenilir ping servislerini kullanmak, wordpress gibi hazır scriptler kullanıyorsanız da sistemde hali hazırda bulunan ping gönderim servisini kullanmalısınız.
(seomus.com'dan alınmıştır.)

Anlatım

1-Buraya Tıklayın
2-Boşluğa site adresinizi başında http:// olmadan yazın. Örneğin teknolojimakine.blogspot.com.tr
3-Ping tuşuna basın.
4-Sitenin pinglediği yerler çıkacaktır.İşlem bu kadar basit.Günde 1 kere yapın.

Site ayrıca DNS, Host, Whois, Tracert, RDNS, Page Rank bilgilerini de ayrıntılı bir şekilde sunuyor.

0 yorum:

Yorum Gönder